€0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Beste Santiline, het pakket is, zeer goed verpakt, in goede orde aangekomen. Ik ben er erg blij mee! Met vriendelijke groet, Elisabeth
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
”Supermooi en geweldig verpakt, dank je wel! Mvrgr Karin”
Lees verder
”Zojuist m’n tafeltje ontvangen, wat een prachtig exemplaar! En wat een zorgvuldige verpakking! Wat moeten jullie daar een werk aan gehad hebben, complimenten! Ben er dus heel blij mee. Zoals beloofd nog even een foto-tje! Alvast fijne feestdagen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Brenda.”
Lees verder
”Dank voor de geweldig ingepakte zeepbakjes. Enig zijn ze!!!! Fijne dag! Maggie”
Lees verder
”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder