€0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Ah, wat leuk: “Ha Santiline, je wandrekje net ontvangen, mooi!! Ik ben er superblij mee. Bedankt hoor!”.
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
Sina is heel blij met ons antieke glas in loodraam. Een hele bijzondere die een prachtig plaatsje heeft gekregen. Binnenkort komt er een lamp achter het raam; dan komt hij nóg beter uit!
Lees verder
”Beste Petrie, bedankt voor de zorgvuldigheid waarmee het pakket is verzonden. m.v.g. Klara”
Lees verder
Cocktailstoeltje vintage. ”Gearriveerd en mooi! Ik maak een sfeervolle foto voor je, Petrie. Bedankt Janne”
Lees verder
”Hallo Petrie. Het kastje staat prachtig op de logeerkamer. Ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt, Groet Conny.”
Lees verder