€0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Hartelijk bedankt voor de leuke stoeltjes. ♥ En voor de goede service! Ik ben er héél blij mee, ze gaan een mooi plekje krijgen. Tot de volgende keer in de leuke webshop! Groetjes, Carolien
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder
antieke kast wit geverfd met krijtverf; ”Ooooh gaaf! Ik ben er echt superblij mee! Het straalt nu zo’n rust uit. groetjes, Marjolein”
Lees verder
”Zojuist m’n tafeltje ontvangen, wat een prachtig exemplaar! En wat een zorgvuldige verpakking! Wat moeten jullie daar een werk aan gehad hebben, complimenten! Ben er dus heel blij mee. Zoals beloofd nog even een foto-tje! Alvast fijne feestdagen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Brenda.”
Lees verder
”Hallo Petrie. Het kastje staat prachtig op de logeerkamer. Ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt, Groet Conny.”
Lees verder