€0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Hartelijk bedankt voor de leuke stoeltjes. ♥ En voor de goede service! Ik ben er héél blij mee, ze gaan een mooi plekje krijgen. Tot de volgende keer in de leuke webshop! Groetjes, Carolien
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
Oude Amstelglazen; ”Beste mevrouw Nugteren, Ik heb zojuist de set oude Amstelglazen in goede staat ontvangen. Hartelijk bedankt voor de snelle en goede levering. Met vriendelijke groet, Wim”
Lees verder
”Hallo Petrie. Het kastje staat prachtig op de logeerkamer. Ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt, Groet Conny.”
Lees verder
Sina is heel blij met ons antieke glas in loodraam. Een hele bijzondere die een prachtig plaatsje heeft gekregen. Binnenkort komt er een lamp achter het raam; dan komt hij nóg beter uit!
Lees verder
”Het bordenrek is in goede orde ontvangen! Het is inderdaad erg schattig en precies wat ik zocht voor in de keuken! Hartstikke bedankt voor de goede service en ik zal zeker jullie site in de gaten houden! Groetjes Alexandra”
Lees verder