Wat staat ons flessenrek gezellig bij de rest in de serre van Cees!
Categorie: Tevreden klanten
Gerelateerde producten
-

”Hoi… alles in goede orde ontvangen… Goed verpakt!.. groet Evelyn”
Lees verder -

”Het bordenrek is in goede orde ontvangen! Het is inderdaad erg schattig en precies wat ik zocht voor in de keuken! Hartstikke bedankt voor de goede service en ik zal zeker jullie site in de gaten houden! Groetjes Alexandra”
Lees verder -

”Beste Petrie, bedankt voor de zorgvuldigheid waarmee het pakket is verzonden. m.v.g. Klara”
Lees verder -

”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder
