Wat staat ons flessenrek gezellig bij de rest in de serre van Cees!
Categorie: Tevreden klanten
Gerelateerde producten
-

”Hallo Petrie. Het kastje staat prachtig op de logeerkamer. Ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt, Groet Conny.”
Lees verder -

”Dank voor de geweldig ingepakte zeepbakjes. Enig zijn ze!!!! Fijne dag! Maggie”
Lees verder -

”Zojuist m’n tafeltje ontvangen, wat een prachtig exemplaar! En wat een zorgvuldige verpakking! Wat moeten jullie daar een werk aan gehad hebben, complimenten! Ben er dus heel blij mee. Zoals beloofd nog even een foto-tje! Alvast fijne feestdagen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Brenda.”
Lees verder -

Oude Amstelglazen; ”Beste mevrouw Nugteren, Ik heb zojuist de set oude Amstelglazen in goede staat ontvangen. Hartelijk bedankt voor de snelle en goede levering. Met vriendelijke groet, Wim”
Lees verder
