“We zijn reuze blij met de plantenbak(ken)”, aldus Martha
Categorie: Tevreden klanten
Gerelateerde producten
-

”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder -

Oude Amstelglazen; ”Beste mevrouw Nugteren, Ik heb zojuist de set oude Amstelglazen in goede staat ontvangen. Hartelijk bedankt voor de snelle en goede levering. Met vriendelijke groet, Wim”
Lees verder -

”Beatrix servies theepot in prima staat ontvangen. Prachtig verpakt. Hartelijk dank. Jos”
Lees verder -

”hoi Petrie, vandaag aangekomen, helemaal toppie! mocht je nog eens iets van Hengelo bier hebben mag je me altijd mailen mvg Jan”
Lees verder
