€0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Beste Petrie, de bestelde kerststal is goed aangekomen. We zijn er erg blij mee. Ik zal je site in de gaten houden; je hebt erg leuke brocante spulletjes, veel plezier met je winkel en webshop. Mvgr Jacco
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
Sina is heel blij met ons antieke glas in loodraam. Een hele bijzondere die een prachtig plaatsje heeft gekregen. Binnenkort komt er een lamp achter het raam; dan komt hij nóg beter uit!
Lees verder
”Beatrix servies theepot in prima staat ontvangen. Prachtig verpakt. Hartelijk dank. Jos”
Lees verder
Oude Amstelglazen; ”Beste mevrouw Nugteren, Ik heb zojuist de set oude Amstelglazen in goede staat ontvangen. Hartelijk bedankt voor de snelle en goede levering. Met vriendelijke groet, Wim”
Lees verder
”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder