β¬0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Eindelijk de teil ingericht, nog niet helemaal zoals ik ‘m wil, maar dat komt wel. Hij is leuk, net even anders dan onze Nederlandse teilen π. Bedankt!
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder
”Beste Petrie, bedankt voor de zorgvuldigheid waarmee het pakket is verzonden. m.v.g. Klara”
Lees verder
”Dank voor de geweldig ingepakte zeepbakjes. Enig zijn ze!!!! Fijne dag! Maggie”
Lees verder
”Goedenavond Santiline. Zoals beloofd hier wat fotoβs van de werkbank die ik pas geleden bij jullie gekocht heb. We zijn er super blij mee. Het is het pronkstuk in onze keuken! Vrolijke groet, Anneke”
Lees verder