€0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Eindelijk de teil ingericht, nog niet helemaal zoals ik ‘m wil, maar dat komt wel. Hij is leuk, net even anders dan onze Nederlandse teilen 😃. Bedankt!
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
”Zojuist m’n tafeltje ontvangen, wat een prachtig exemplaar! En wat een zorgvuldige verpakking! Wat moeten jullie daar een werk aan gehad hebben, complimenten! Ben er dus heel blij mee. Zoals beloofd nog even een foto-tje! Alvast fijne feestdagen en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Brenda.”
Lees verder
”Het bordenrek is in goede orde ontvangen! Het is inderdaad erg schattig en precies wat ik zocht voor in de keuken! Hartstikke bedankt voor de goede service en ik zal zeker jullie site in de gaten houden! Groetjes Alexandra”
Lees verder
”hoi Petrie, vandaag aangekomen, helemaal toppie! mocht je nog eens iets van Hengelo bier hebben mag je me altijd mailen mvg Jan”
Lees verder
Oude Amstelglazen; ”Beste mevrouw Nugteren, Ik heb zojuist de set oude Amstelglazen in goede staat ontvangen. Hartelijk bedankt voor de snelle en goede levering. Met vriendelijke groet, Wim”
Lees verder