β¬0
Menu
Skip naar content
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Home
Over ons
Winkel
Verkocht
Tevreden Klanten
Contact
Eindelijk de teil ingericht, nog niet helemaal zoals ik ‘m wil, maar dat komt wel. Hij is leuk, net even anders dan onze Nederlandse teilen π. Bedankt!
Categorie:
Tevreden klanten
Gerelateerde producten
”Goedenavond Santiline. Zoals beloofd hier wat fotoβs van de werkbank die ik pas geleden bij jullie gekocht heb. We zijn er super blij mee. Het is het pronkstuk in onze keuken! Vrolijke groet, Anneke”
Lees verder
Nellie geeft aan dat ze zeer tevreden en blij is met dit Franse keukenrek
Lees verder
”Hallo Petrie. Het kastje staat prachtig op de logeerkamer. Ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt, Groet Conny.”
Lees verder
Oude Amstelglazen; ”Beste mevrouw Nugteren, Ik heb zojuist de set oude Amstelglazen in goede staat ontvangen. Hartelijk bedankt voor de snelle en goede levering. Met vriendelijke groet, Wim”
Lees verder