Wat staat onze oude Franse tafel mooi met Anja haar spulletjes. Superleuk dat ze er zo blij mee is.
Categorie: Tevreden klanten
Gerelateerde producten
-

”Hallo Petrie, super blij met het rekje en kijk even hoe mooi het hangt te pronken in mijn keuken. Groetjes en zal je site regelmatig bezoeken. Monique”
Lees verder -

Sina is heel blij met ons antieke glas in loodraam. Een hele bijzondere die een prachtig plaatsje heeft gekregen. Binnenkort komt er een lamp achter het raam; dan komt hij nóg beter uit!
Lees verder -

”Goedenavond Santiline. Zoals beloofd hier wat foto’s van de werkbank die ik pas geleden bij jullie gekocht heb. We zijn er super blij mee. Het is het pronkstuk in onze keuken! Vrolijke groet, Anneke”
Lees verder -

”Het bordenrek is in goede orde ontvangen! Het is inderdaad erg schattig en precies wat ik zocht voor in de keuken! Hartstikke bedankt voor de goede service en ik zal zeker jullie site in de gaten houden! Groetjes Alexandra”
Lees verder
