We hebben alles in prima staat ontvangen, en gaan er zeker van genieten.
Categorie: Tevreden klanten
Gerelateerde producten
-

”Beste Petrie, bedankt voor de zorgvuldigheid waarmee het pakket is verzonden. m.v.g. Klara”
Lees verder -

”Goedenavond Santiline. Zoals beloofd hier wat foto’s van de werkbank die ik pas geleden bij jullie gekocht heb. We zijn er super blij mee. Het is het pronkstuk in onze keuken! Vrolijke groet, Anneke”
Lees verder -

”Hoi… alles in goede orde ontvangen… Goed verpakt!.. groet Evelyn”
Lees verder -

Sina is heel blij met ons antieke glas in loodraam. Een hele bijzondere die een prachtig plaatsje heeft gekregen. Binnenkort komt er een lamp achter het raam; dan komt hij nóg beter uit!
Lees verder
